Saturday, May 26, 2012

JJTW - MEN IN BLACK 3

Mari kita menjengah ke pawagan dan jalan-jalan tengok wayang (J.J.T.W) ada cerita apa minggu ini....

Ooooo rupa-rupanya cerita 

"LELAKI BERBAJU HITAM III " A.K.A "MEN IN BLACK III"

telah menjengah ke panggung wayang minggu ini.Jam 630petang aku dah terconggok kat depan Leisure Mall untuk membeli tiket di Golden Screen Cinema.Satu-satunya panggung wayang yang paling lama bertahan di Johor Bahru.Kalau tak silap aku panggung wayang ini bukak masa aku Tingkatan 2.

(adalah dalam 15-20tahun).

Panggung ini di buka saat panggung-panggung wayang di sekitar Johor Bahru di tutup kerana tak mampu bertahan lama di sebabkan lambakkan Video Tape cetak rompak (dulu belum ada VCD/DVD lagi) di pasaran Malaysia.Memang banyak kenangan manis dan pahit aku di panggung wayang ini,menjadikan ia pilihan aku tiap kali menonton wayang di sini.

 Ok kita berbalik semula pada cerita MIB3 ini....jalan ceritanya sangat bagus, kelakar dan menghiburkan.tak rugi kalau tengok bersama keluarga.Malam itu aku bersama Olie,Azie,Nik,Fuad dan family bersama menonton sampai tergelak-gelak.Tapi sebelum tayangan bermula aku sempat jugak la gunting rambut kat kedai mamak kegemaran aku , mandi dan solat di Masjid Taman Pelangi dan makan malam di Warung Nasi Goreng kegemaran aku bersebelahan Maybank-Taman Pelangi.(tapi sejak taukeh kedai arwah suami akak nie meninggal,nasi gorengnya kurang rencah-rencah lah)

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....