Monday, February 20, 2012

Karaoke di Suara OK DangaBay


Hujung minggu kalau dapat berkaraoke bersama teman pasti akan meriah.Bertempat di Suara OK Karaoke Box - Danga Bay aku dan teman-teman mengembirakan diri menyanyi lagu kegemaran kami.Harga sewa bilik kat sana pun boleh tahan murah.

STANDARD ROOM RM 10/SEJAM
SUPERIOR ROOM RM 15/SEJAM
DELUXE ROOM RM 18/SEJAM
SUPER DELUXE RM 22/SEJAM
SPECIAL ROOM RM 28/SEJAM


Pelbagai aksi dan gaya dapat di lihat di sini.Ada yang mahu menyanyi,ada yang mahu menari hip hop,dangdut dan joget Melayu.Bila masing-masing dah masuk bilik karaoke, muka masing-masing yang serius pun boleh hilang.Lagu-Lagu dangdut memang tidak dapat di pisahkan bila kitaorang masuk bilik karaoke nie.Rasanya inilah permulaan tahun kitaorang masuk karaoke.Masing-masing melepaskan gian nak menyanyi.

Seperti biasa lagu wajib Ibnor Rizal dan Hattan pasti menjadi pilihan En Abg Yunus.Lagu-lagu P.Ramlie pula menjadi pilihan En Abg Mat.Lagu-lagu 80an menjadi pilihan Olie & Faiz.Lagu dangdut pula menjadi pilihan kakak-kakak dan isteri mereka...hehe


Aksi tercungap-cungap menari Hip Hop dan zapin juga dapat di rakam,tetapi atas sebab-sebab hakcipta,hanya untuk tatapan tertutup sahaja di tayangkan.

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....