Wednesday, February 8, 2012

Gambar edit dari Compact Kamera aku

Sapa kata kamera compact tak boleh amik gambar yang cantik-cantik.Lihat sahaja gambar-gambar yang telah aku amik di bawah ini.

Pemandangan dari Gunung Bromo

P


Pic ini di ambil semasa lawatan ku ke Surabaya.Selepas di edit,inilah hasilnya...aku ambil gambar ini semasa turun dari Gunung Penanjakkan dengan menaiki Jep 4weel drive.
Gambar yang ini pula di ambil di Hot Spring Ranau,Sabah berdekatan Gunung Kinabalu.Dan bunga itu pula di ambil di taman negara Gunung Kinabalu


Gambar ini baru sahaja di ambil semasa lawatan ke HongKong.Imej klasik menjadikan gambar ini hidup.


Untuk gambar perkampungan pula,aku abadikan gambar di perkampungan Nelayan di Tj Piai.


Untuk imej yang sedikit moden,aku memilih gambar seperti di atas ini.
A.Terminal 3,Changi Airport
B.Marina Bay Sand,Singapura
C.Dataran Bandaraya,Johor Bahru


Untuk imej ke Islaman,aku memilih gambar yang di ambil di masjid Sultan,Singapura....Cantik tak?
Sapa nak aku amik gambar diaorang untuk suka-suka email la kat aku...hehehe

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....