Tuesday, February 7, 2012

Aktiviti Riadah Pembukaan Tahun 2012

Aktiviti riadah pada pembukaan tahun 2012 bersama teman-temanku adalah Bowling.Bertempat di Daiman Bowl - Taman Johor Jaya pada 6Hb Februari lepas kami melakukan aktiviti riadah bersama.

Kumpulan kami di bahagikan kepada 2.Row yang pertama Kak Ros & Familynya
Row yang ke dua pula aku,olie & Azie.Aku seperti lagak pro nya,telah mendapat tempat ke 2...hehehe.Satu yang aku suka pasal Daiman Bowl nie,Lane nya memang standard International.Tempat nya Luas dan selesa,lihat sahaja ruangan
menanti giliran membaling bowling sepeti di atas ini.

Keputusan sapa menang sapa kalah juga telah di ambil gambarnya bagi menjadikan bukti perlawanan...hehehe.Tengok je betapa gembiranya budak-budak dua orang main sembunyi-sembunyi kat bawah meja tu.Ada yang datang siap bawa bola bowling dari rumah,lengkap dengan kasut bowling lagi.Muka-muka suka duka yang menang dan kalah juga dapat di candid kan ke dalam kamera digital aku.Perlawanan yang mula nya hanya 2 games,di lanjutkan sehingga 4games.Aku dah tak larat,cuma mampu 3 games sahaja.Macamana pun penat,aku happy sebab dapat bersama beriadah bersama.

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....