Wednesday, January 18, 2012

Ulang tahun Birthday ku 17Jan2012

Tepat jam 0000 Hours 17Jan 2012 lampu lilin kek di pasang & aku pun meniupkan lilin sambil berdoa agar tahun 2012 ini Allah memberikan aku kesihatan,kekuatan,rezeki & segala hajatku tercapai.Lokasi pilihan adalah satu tempat rahsia.Sebab tempat ini adalah tempat fav kami berdua.(biarlah rahsia)


Seperti tahun-tahun yang sudah,sambutan ulang tahun hari lahir ku di sambut di pejabat oleh staff-staff yang lain.Kek untuk tahun nie diaorang belikan Mango Kek.(sorry pic kek kt pejabat takde coz tak bawak kamera).Malamnya pula aku menyambut bersama kenalan rapat.Olie & Azie family,Abg Nus,Mai,Faiz,Abg Moktar, Kak Ros & Kak Rovita Family.Nak di jadikan cerita Birthday aku juga di sambut bersama dengan Birthday anak Olie & Azie - Sofea.Lokasi makan-makan lak di pilih di Selera Padi Emas.Tempat di mana Warong Wak radol berpindah sekarang.Memandangkan baru 3hari beroperasi,makanan yang ada cuma Mie Soto,Rojak & Satey sahaja.So jadila kitaorang semua memakan itu saja la..


Nampak Soto tu cam sedap je....nak sikit boleh?? Tapi macamana lak eh kalau kita tgk soto tu tapi tetiba leh muncul ayam Belanda pangang?? mungkin Si Sofea tu leh jawap hehehe...


Chinese New Year pun dah dekat nie,So bagi kami Bujang ALIF,BA,TA

(Angkatan Belia Tua) nie dapatlah "ANG PAU" dari Kak Rovita,coz memandangkan dia nak balik Raya Cina dgn hubby dia ke KK Jumaat nie.

Tks yea Kak Rovita & HAPPY CHINESE NEW YEAR to you & your family.

Gong Xi Fa Chai!!!



No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....