Sunday, January 15, 2012

Lepak & Makan Malam di Johor Bahru

Seperti yang telah di janjikan.Acara makan tengahari telah di pinda untuk makan malam.Berserta Mijot & Ziela tempat yang kami pilih untuk makan malam adalah di ' BREAKFAST @ 7 ' Danga Bay tepat jam 630Petang


Menu pilihan Ziela - Mie Goreng Mamak
Menu pilihan Mijot - Cantonise Hailam Noodles
Menu pilihan aku - Nasi Goreng Cina Udang

Selesai sahaja makan malam,kamu bertolak ke Bandaraya Johor Bahru di mana terletaknya Pasar Karat a.k.a Night Bazar Johor.Memandangkan Chinese New Year hanya tinggal seminggu sahaja lagi,Bazar di hias dengan lampu-lampu tanglong.Memang meriah dan teramat cantik.

Adalah dekat 2-3 round kitaorang pusing.Tapi tak jumpa gak barang yang aku nak.Bateri HP Motorola laaa...Bateri hp aku asik nak kong je.Tu yg nak beli bateri baru.Dah penat berjalan,aku ajak dua org minah nie gie lepak minum kt Root Cafe di jalan Dhobi.Aku order Manggo Yog,Mijot order Mint Chocolate,Ziela order tah apa tah.....

Makanan kat sini nak kata sedap tak jugak....tp aku suka dengan dekoration cafe nie.Dapat mengimbau zaman aku kecik-kecik dulu.Barang-barang antik seperti TV hitam putih,kerusi sofa lama,lampu hiasan lama dan toy & alat permainan zaman aku sekolah rendah dulu banyak terhas di sini.Betul-betul meningalkan Nostalgia aku.

Dalam kul 930pm kami pun gerak balik umah.Penat dah,esok nak keja,nak menoreh....Selamat Malam JOHOR BAHRU1!!!

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....