Tuesday, September 27, 2011

Tanjung Piai & Buffday Cikgu Abg Nus

Ally & Nizam turun Jb untuk jalan-jalan cari pasal sambil beraya.Sempat la jugak diaorang datang beraya bawak anak angkat aku si Kaseh tu...huhu.Esoknya pulak aku bawak diaorang ke Tanjung Piai.Aku rasa dah dekat 10kali aku gie sini,tapi aku tetap tak berasa bosan.Aku tenang & seronok kalau ke sini.Ally & Nizam pun seronok juga ke sini.Di sinilah terletaknya Penghujung Benua Asia.Dari sini boleh dilihat pertembungan antara Selat Melaka dengan Selat Johor.Angin sepoi-sepoi bahasa dan hutan paya bakar akan menanti kehadiran anda kalau ke sana.Dari sini jugak kita boleh lihat dengan jelas Pulau Karimon kepunyaan Indonesia dan Pulau Kukup milik kerajaan Malaysia.


Nak di jadikan cerita,di akhir-akhir bulan September nie jugak adalah tarikh lahir bagi Abg Yunus.Curlast birthday dia buat kat Pizza Hutt.Semua orang datang bagi memberi sokongan (macam pertandingan Bola lak).Tersenyum lebar dia.Kalau gie dgn abg nus nie tak sah kalau tak amik pic berkumpulan.Happy Birthday Cikgu Abg Yunus
Susun kerusi semuaaaaaaaaaaaa.....hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget