Monday, April 11, 2011

Selamat Pengantin Baru Mona -My Best Frenz Wedding

Tanggal 10April menyaksikan kawan baik aku Mona menjadi Isteri kepada Firdaus dengan Mas kawinnya RM23 dan wang hantarannya RM8000 serba satu. 


Nak jadikan kisah,si Mona mintak aku jadi pengapit untuk suami dia...berdebar beb,sebab nie la kali pertama aku jadi pengapit.Masa nikah dengan sekali lafaz Mona sudah menjadi isteri pada Firdaus. Firdaus nie orang Melaka,bekas menuntut UITM Shah Alam tempat Mona mengajar.

Selamat dah kawan aku sorang nie...Aku doakan semoga kekal hingga ke anak cucu.


Nie la saat membatalkan air sembahyang....

SELAMAT PENGANTIN BARU MONA & FIRDAUS !!!

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....