Sunday, November 15, 2009

Dah Nasib agaknya.....

Itulah hakikat yang aku patut tempuhi...segalanya hanya tinggal sejarah.Hampir 4bulan aku kenal dia,tapi tak sampai 2minggu kami bertemu,dia pergi tinggalkan aku.Terasa segala yang aku korban kan utk dia tak pernah dia hargai.

Well tak apa lah....biarla dia pergi.Aku akan terus menjalani hidup ini.Yang penting aku tak akan menyerah.
Semua yg ada di sekeliling kita adalah anugerah...

4 comments:

Sri Vijaya said...

Assalamulaikom... biarlah dia pergi tak apa...mungkin ada hikmahnya bagi riodenaz, yang baik InsyAllah. Awak mesti pandai tadbir perasaan itu agar tidak kecewa sepanjang masa. Life Must Go On and there's no use crying over splilt milk.

RioAzzaro said...

Ada satu makhluk tu pandai nak komen..tapi tak berani nak tunjuk muka.
Klu berani sgt nak komen n nak menasihat org asal takut nak tjuk muka.....aku dah delete pun comment org yg bangsat itu...Bangsat sungguh org itu kan ... haha..
For Sri Vijaya,tks for the comment

Sri Vijaya said...

Assalamulaikom...manusia yang komen adalah manusia juga, lemah tidak berdaya di sisi ALLAH. Manusia mesti ingat bahawasanya ALLAH Maha Kreatif. Apa yang belaku pada manusia adalah kreatifvitiNya.Apa jenis sexualiti seseorang adalah hak mutlak seseorang dengan izinNya.Dalam hal ini seseorang itu tiada pilihan...masyALLAH!Memberi komen amat mudah tetapi kesannya amat pedih bagi orang yang waras, rasional dan berpandu pada prinsip hidup diri seseorang itu seperti kata pepatah Inggeris...easy said then done. Sabar adek RioAzzaro.Kesederhanaan adalah gaya hidup yang diredahiNya.

RioAzzaro said...

biasalah org penakut..konon nak nasihat org,tapi takut nak tjuk muka.tak kisah pun nak comment aper.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget