Tuesday, August 18, 2009

Ke UTM Konvo 2009

Tak sangka,akhirnya dapat juga aku melihat pesta Convocation UTM nie.Selalunya dengar kat radio,surat khabar n tv je...Penah dulu aku tanam impian utk ke pesta konvo seseorang.Tapi manusia tu telah menghancurkan hati aku dan juga menghancurkan semua harapan aku....Biarlah dia pergi dah tak kembali lagi....pergi selama2 jaduh dari hati aku.Tks Arif...kerana sudi menjemput abg ke pesta konvo kamu....rasa betul2 terharu bila org luar yang ajak aku utk hadiri pesta konvonya.

Aku amik cuti satu hari semata utk ke pesta konvo UTM tu.Bertolak jam 9pagi.Sampai je kat sana aku bertapak dari parking ke Dewan Konvo.Berpeluh2 jugak.Si Arif nie suruh aku pakai baju kemeja....punya la panas...huhu.

Sampai je dewan dah di tutup...so pada yang tak sempat,semuanya tunggu khemah yang telah di sediakan.Nasib baik ada TV.Sempat juga aku tgk si Arif bersalam dan amik Ijazah.Bangga juga aku dgn si Arif nie.Sesi Konvo tamat jam 12thari.Aku sempat bergambar dgn Arif dan kemudian meminta diri untuk beredar.Aku terus menuju ke Komplek Islam.Menunaikan janji aku untuk arwah mak.Mak...akhirnya dapat juga duit baki peninggalan jualan tanah arwah mak,aku Wakafkan kt Saham Wakaf Johor.Semuanya ber jumlah RM500.00.Harap ianya dapat di jugakan utk ke baikkan dan pahalanya untuk arwah mak.



No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....