Sunday, July 12, 2009

Clark Hatch Hawaiian Dinner


Semalam tepat jam 3pm aku dah terconggok kt depan Clark Hatch DangaBay.Sampai kt sana aku nampak Sharil dan Tamim dah sampai awal.Wah gigih nie nak challenge aku hehehe......
1st Challenge 5kms run untuk Lelaki - aku tak join
2nd Challenge 3kms run untuk perempuan - of coz tak join
3rd Challenge Bench Press - Aku menang 48rep in 1 time
4rd Challenge Sit up - 160 times in 2min - aku menang lagi
5th Challenge Push up - 66times in 3min - Sharil

Sorry guys aku terpaksa replace real name aku atas sebab2 tertentu....


Malam tu kira2 jam 720pm semua members di Clark Hatch DangaBay menaiki ferry menyusuri Selat Johor untuk meraikan Hawaiian nite...



LUCU INI...HEHEHE - tak berjaya cuba lagi yea

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....