Tuesday, June 2, 2009

Penatnya Hari nie

Kaki kanan aku sakit dari pagi tadi sampai la malam.Mungkin kesan kena hentak petang semalam.Tu la Abg Aki cakap jgn masuk gelangang , nk masuk jugak....nak sangat lawan dgn senior.haaa padam muka aku..nk buat camana.huhu
Dah la banyak keja kt opis...Sampai nak sms baby aku pun tak sempat...sory yea baby.

Lepas habis keja terus balik umah.sampai je kt bilik aku cari minyak urut.Klu dulu masa arwah mak ada leh lak gak suruh dia urutkan.Berurut la aku sendiri.Nasib baik la ada minyak urut nie...

Dah macam org tua2 lak...wakakaka.
Takpe korang semua belasah aku,nanti aku dah pandai Cenderawasih tahap II siaplah korang.....
Tapi cam tak mau masuk lagi la.....serik beb....diaorang lawan kasar.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget