Saturday, June 13, 2009

Hari Bapa

Hari bapa lagi seminggu je lagi.Nak plan apa pun tak tau.Mungkin nanti aku bawak dia gie makan lunch atau dinner kt Restaurant Merdeka. Sekrang nie aku tgh tgk drama kt TV3.Tak tau lak aku citer apa....tapi cerita tentang seorang bapa tunggal yang menjaga anak lelaki dia yang keras kepala, lakonan Zulhuzaimi.(agaknya kot) .Bole tahan gak la citernya. Entah la...bila aku teringat bapak aku,mula la teringat kt arwah mak....rindu sangat kt dia.Klu arwah masih hidup mesti bulan lepas aku dah sambut hari ibu dgn dia.Klu dapat jumpa dia dalam mimpi,aku la org yang paling bertuah n bersyukur.Aku akan mintak arwah suruh aku buat apa saja...aku sanggup.Tapi sampai sekrang tak termakbul pun.Kalau dulu aku selalu je bertekak dgn dia. Menyesal sangat skrg bila dia takde.Rindu Masakan dia,Rindu Bebellan dia,Rindu segalanya.... Mak,rindunya kat mak sangat2..... Pagi tadi aku gie tgk wayang citer "Jangan Pandang Belakang Congkak" kelakar gak la...cuma tak seperti yang aku harapkan.Member2 citer kat aku , diaorang ckp citer tu kelakar habis.Tapi pada aku just kelakar2 biasa je. Bosan sangat hari nie...nasib baik lepas tangok wayang tadi ada member ajak kuar lepak2.Hilang bosan ari nie. Bercakap tentang ke jujuran lak,aku sendiri tak tau mana salahnya.Kenapa la susah sangat nak jumpa orang yang benar2 jujur dgn kita sekarang nie......kecewa sangat bila orang yang kita tunggu tidak datang.Janji hanya tinggal janji.Arghhh....Aku serahkan saja pada takdir.Tak apalah,teruskan je kehidupan seperti biasa..... ada nanti adalah............................ Esok Ahad.....

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....