Sunday, May 31, 2009

Betul ke?

Hari nie semua jalan nak ke town semuanya jem.unless kalau kelaur awal pagi before 11am.Jam 10am aku dah bertolak ke town.Nak bayar segala bill yg tertunggak.Selesai jam 1230thari aku pun cuba la lalu depan danga bay.Yeap tul tanggapan aku.cam seperti tahun2 yang lepas,danga bay akan hanya jem dr kul 12thri sampai mlm sahaja. Tergerak jugak nak stop tgk apa yg ada,tp bila tgk tak ada parking space aku terus pulang ke rumah. Malam aku buat temujanji dgn Abg Aki,guru silat.Nak buat urut,coz aku rasa sakit tulang belakang badan aku (kes accident sejak sekolah rendah) dah mula meragam.Aku call dia,tp dia cakap dia kt Perak lak.Tapi dia suruh aku jumpa budak2 dia.Sampai kt sana,budak2 abg aki nie mmg takut jumpa aku.Pantang nampak aku datang,diaorng mesti tak berani nak urut badan aku.Badan dah mula keras,susah nk urut.Dekat2 sejam jugak aku tunggu.Last2 datangla sorang pakcik nie.dia yg sudi urut aku.

Dia suruh aku jaga tulang belakang aku,jangan minum ais byk dan kalau bole dia suruh aku berhenti main gym dan angkat benda2 berat.Mana la bole aku tinggalkan gym aku.Gym tu dah macam rumah kedua aku.Lagi satu dia cakap buah pinggang aku pun ada masalah gak.dia ckp buah pinggang ku kotor,dan dia surh aku beli sejenis daun herba utk bersihkan buah pinggang aku. Pulang dari berurut,aku terpikir kalau la satu hari nanti tuhan nk bagi aku sakit cam tu....camana la aku nak survive.aku nak harapkan siapa jaga aku? Bapak aku jgn harap la..dia dgn bini baru dia pun tak terhandle.adik beradik aku lagi la...tak bole harap.sejak arwah mak meninggal,jgn ckp aku,abah sendiri pun diaorang dah tak amik kisah.Lover....?? siapa la yg nak kan aku nie.... Harapan tetap harapan...seperti Cerita dlm Kotak Pandora

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....