Saturday, October 4, 2008

Beraya di Port Dickson

Tarikh : 4th Oct 2008
Masa : 10Pagi
Kenderaan : Kereta Wira
Jumlah penumpang : driver (aku) + Lukman kawan aku.
Transit : 1100pm @ Hentian Rehat Machap
(full house la tempat makan dia...tapi not bad dah naik taraf.tempat makan beraircon).
Destinasi : Kg Duyung Melaka (cousin aku kawin)
Drop off : turun kan si lukman kt Air Keroh


(Dia nak tengok Taman Mini Malaysia tepat jam 1245pm)
Lepas je aku attend majlis kawin cousin aku kat Melaka,aku terus menuju ke PD,Negeri Sembilan.Jam 4ptg sampai lah aku kt umah Helmie kt PD.Wahhh nampak cam meriah je umah dia.Patut pun,adik lelaki dia n bakal adik ipar dia pun ada sekali.
Jam 530petang Helme ajak aku kuar ke Teluk Kemang.Gibam,kawan satu sekolah dia pun join sekali.maklum la cuti beraya.kalau nak tau gambar-gambar nie si Gibam lah yang shoot.Dia ini jugak mak-up artis & juru gambar profesional so habis la muka kitaorg kena masuk dlm kamera dia.Malam nya bapak Helmi belanja kitaorang makan Satey Kajang kat resturant depan pantai PD.Biasalah,raya-raya nie..layanan kurang memuaskan.Lepas makan kitaorang sambung berjalan2 n merembak kat pantai PD dgn gibam & kawan-kawannya.Si Gibam nie lembut sikit,dia nak cari mamat askar..katanya...kah kah cam dpt...(kt PD nie ada kem tentera darat).Indah nya bila bercuti.Nak2 kalau bersama kawan2.Mulut si gibam tak habis2 buat lawak...dr mula naik kereta sampai la balik,pecah perut aku dgn keletah si Gibam tu....huhu


No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....