Tuesday, June 3, 2008

K.G.B???

K.G.B = Kelab Generasi Baru...? tu lah kelab yang di usahakan oleh Naha and de gang..
Tak tau la kelab nie leh bertahan berapa lama.


Aktiviti terbaru yang aku kena buat Lawatan ke Tanjung Piai.Dengan budjet seorang RM55.Ada mesyuarat kul 8pm tadi @ rumah Limas.So klu ada siapa2 nak join beritahu la aku yea..hehe.Meeting di tamatkan jam 11pm.aku lepak jalan2 jap kt Danga dgn Naha.Ingat nak beli kasut,tapi cancel dulu.Kena tunggu kereta siap baru aku gie cari. Sorry takde gambo nak tunjuk,cuma aku terpikat dgn baju yang si K-roll pakai..nak tgk tak??

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....