Saturday, June 14, 2008

Aku yang belum ada kereta lagi




Akhirnya Kereta Satria Perak ku hanya tinggal sejarah...banyak sangat kerosakan pada kereta tu membuatkan aku terpaksa amik claim Insurance.Kereta tu di serahkan pada workshop & Insurance akan bayar aku ganti rugi penuh.
Sebenarnya aku sayang kat kereta aku tu.Banyak kenangan manis dan pahit aku bersama dia.Dialah nyawa aku selama 12tahun.Setia berkhidmat dengan aku.Akhirnya hanya tinggal sejarah.Banyak jugak duit aku berhabis kat kereta nie.

InsyaAllah dalam masa terdekat nie aku akan amik kereta satria yg lain.Mlm Khamis lepas aku dgn abah dah tgk pun kereta tu.Warna merah.tgk masih baru gak.Tapi hati aku sebak bila terpaksa tinggalkan kereta lama aku tu kt bengkel.Tak sangka kan?
Aku ke gym mlm tadi.Ingatkan dapat lah cabutan bertuah,tapi cabutan tu di buat awal sejam.Tension tul.Jumpa Jepun & de gang gak,si Zaidie tu..Aku sebenarnya tak tau apa masalah dia..kang klu datang mood dia,dia tegur aku.Bila takde mood langsung dia buat aku cam tak wujud kt situ.Entah le..malas aku nak pikir2 nie.Nasib baik masa nak balik tadi ada Member's yg sudi hantar aku balik.Klu tak terpaksa la aku naik bus lagi.
Harap2 dapat la cepat duit claim insurance tu.tension la pagi2 nak gie keja bapak aku yg hantar.Dah le banyak lori2 besar kt Highway Pasir Gudang tu,bapak aku lak bawak cam nak melayang2.Seram aku.Nak harap tumpang kawan2 semuanya keja kt area town.Opis aku lak kt ujung dunia dr town.susah beb...Korang ada kereta ke nak kasi aku pinjam?? hehehe

No comments:

Pakej Jejak Sejarah di Tanjung Pinang Indonesia 2023

Assalamualaikum semua.. Seperti tahun-tahun sebelum ini.Ini adalah pakej pada harga terbaru ke Tanjung Pinang Indonesia pada tahun ini 2023....